شرکتهای بزرگ و معتبر هرگز کالایی را بدون خدمات پس از فروش مناسب عرضه نخواهند کرد. این یک اصل ثابت شده و غیر قابل تغییر است که برای اثبات وفاداری به مشتریان انجام میشود. شرکت پاناسونیک که یکی از معتبرترین برندهای حاضر در بازارهای سراسر جهان میباشد ؛ در این زمینه به صورت کامل رضایت مشتریان را مد نظر قرار داده است. خدمات پس از فروش پاناسونیک در کشورهای مختلف ، از طریق نمایندگیهای این شرکت به مشتریان عرضه میگردد. در کشور عزیزمان ایران نیز ، شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در زمینه تجهیزات مخابراتی ، کلیه خدمات پس از فروش این برند را به مشتریان ارائه میدهد.
خدمات پس ار فروش شامل چه مواردی میشود ؟
به طور کلی و در یک نگاه کلان، این خدمات را میتوان اینگونه تعریف کرد : تعهداتی که کارخانه یا شرکت سازنده ، بعد از فروش یک محصول و در یک دورهی زمانی خاص ، متعهد به انجام آنها میگردد. این تعدات در عمده موارد شامل تعویض یا تعمیر کلی جنس فروخته شد و یا یک قطعه خاص از آن میشوند. در مواردی خاص، ممکن است مواردی مانند : نصب و راه اندازی و یا پشتیبانی رایگان نیز در این حیطه قرار بگیرند.
خدمات پس از فروش به طور مطلق به نوع کالایی که عرضه میشود ؛ بستگی دارند. بدین صورت که برای اجناس مختلف، خدمات پس از فروش نیز متفاوت خواهند بود. اما تقریبا میتوان ادعا کرد که بخش مشترک تمامی خدمات پس از فروش، مربوط به گارانتی تعویض یا تعمیر میباشد.
این خدمات برای یک دوره زمانی خاص صورت میگیرند. اینجا هم نوع کالای عرضه شده؛ مستقیما با زمان تعهد شده توسط شرکت برای انجام خدمات پس از فروش؛ در ارتباط است. برای یک کالای خاص، ممکن است خدمات پس از فروش به صورت مادامالعمر تضمین شوند؛ برای بعضی دیگر 5 سال ؛ بعضی دیگر 2 سال و یا حتی 6 ماه و کمتر.
خدمات ,پس ,یک ,شرکت ,، ,مشتریان ,خدمات پس ,پس از ,از فروش ,و یا ,به مشتریان
درباره این سایت